Informujemy, że od 19 czerwca 2020 r. kontrola biletów w pojazdach „Komunikacji Autobusowej” Sp. z o.o. w Świnoujściu jest wykonywana przez firmę zewnętrzną: CPW Sp. z o.o., ul. Abpa Baraniaka 88B, 61-131 Poznań.
We wszystkich kwestiach spornych pasażerowie mogą wnieść reklamację lub odwołanie pisemne, osobiście na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub listownie: CPW Sp. z o.o., ul. Abpa Baraniaka 88B, 61-131 Poznań.
Punkt, w którym można składać pisemne reklamacje, skargi i wnioski: Agencja Monetia przy ul. Grunwaldzkiej 73, 72-600 Świnoujście
Godziny otwarcia punktu: poniedziałek-piątek: 9:00-18:00, sobota: 9:00-13:00.
Infolinia: 61 62 63 050 czynna w godzinach 8:00-16:00.